כנס שכולו שיווק דיגיטלי: עדכונים, חידושים ומקרי הצלחה

26 באפריל 2018 • 08:30-16:00 • סינמטק, תל אביב

בשיתוף:

איגוד האינטרנט הישראלי בשיתוף חברת “פיאלקוב דיגיטל” ובשיתוף קהילת הפייסבוק “מקצועני פרסום בפייסבוק” שמחים להזמינכם לכנס שכולו שיווק דיגיטלי: עדכונים, חידושים ומקרי הצלחה.

הכנס מיועד למנהלי דיגיטל, מדיה חברתית, אנשי תוכן ושיווק, מנהלי אתרים, מנהלי עסקים קטנים ובנוניים, ולכל מי שמשווק בדיגיטל. הכנס יכלול הרצאות פרקטיות, שיתנו לכם כלים מעשיים להצמחת העסק והארגונים שלכם. 

נושאי הכנס:

 • אסטרטגיה דיגיטלית: מהו הנכס הכי חשוב לארגון שלכם?

 • הפלטפורמות שיסייעו לכם לייצר את התוכן הכי מוכר

 • כיצד לקדם תוכן ברשתות החברתיות?

 • עדכונים וחידושים ל 2018 ללמוד מהמומחים: פאנל מקצועני שיווק בדיגיטל

תכנית הכנס:

שימו לב: יש להירשם לכנס, הכניסה חופשית לחברי איגוד האינטרנט

עדיין לא חברים? הצטרפו אלינו, השתתפות בכנס וחברות באיגוד ב-70 ש”ח בלבד השתתפות בכנס בלבד – 100 ש”ח

ההרצאות

כלים מתקדמים
לבדיקת קריאייטיב

איקומרס בעתיד
שכולו מובייל

The Path to
Conversions

איך משתמשים
ב-WhatsApp
לקידום העסק שלך?

כלים
מתקדמים
לבדיקת
קריאייטיב

The
Path to
Conversions

איקומרס בעתיד
שכולו מובייל

איך משתמשים
ב-WhatsApp
לקידום העסק שלך?

אור פיאלקוב

מנהל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital. פורץ דרך בתחום ניהול קמפיינים בפייסבוק. בשנת 2014 מחלקת פייסבוק העולמית לעסקים פרסמה קייס סטאדי ראשון לקמפיין של פיאלקוב דיגיטל, מאז התפרסמו 6 קייס סטאדי ללקוחות Fialkov Digital. כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית.

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

מנהל שיווק דיגיטלי, ומרצה ותיק לשיווק ופרסום בפייסבוק, חוקר טרנדים דיגיטליים ומתפעל כיום את אחד הבלוגים הנצפים בתחום הקידום והשיווק בפייסבוק בישראל. בין היתר משמש כיועץ לארגונים וחברות בתחום הדיגיטל והמדיה החברתית עם דגש על פלטפורמת הפייסבוק.

אתי וטורי

Measurement & Attribution Specialist at Google

אתי מתחמחה בתחום ה- Measurement and Attribution, מייעצת לחברות ישראליות על איסוף המידע ושילובו עם מערכות ה-BI לצורכי קבלת החלטות ובניית מודלי Attribution.

אוהב ציון

מנכ”ל ובעלים, גרילה – בית הספר לקוד ודיגיטל, מפתח איקומרס מהחלל

נועה קורנברג

נעה מנהלת בשנתיים האחרונות סוכניות בפייסבוק ישראל, ממוקמת בדבלין, אירלנד. בעלת ניסיון רב בפרסום ואסטרטגיה בעולמות הדיגיטל.

אלון רודד

Chief Performance Strategist בחברת Outbrain, עם ניסיון של מעל 10 שנים בפרסום, מדיה ותעשיית האד טק. לשעבר מנהל  אסטרטגיה ופלנינג במשרד הפרסום מקאן תל אביב ובחברת המדיה יוניברסל מקאן

שמוליק דורינבאום

הבעלים של “שמול קידום אתרים”, מקדם אתרים אורגני בגוגל כבר מעל לעשור, מרצה בקורס המלא של SEO במכללת האקר-יו, יועץ SEO לחברות גדולות וקטנות.

מחיר

70

הכרטיס כולל יום מרוכז של הרצאות, כיבוד ושתייה במהלך הכנס.

למי מיועד הכנס

הכנס מיועד למנהלי דיגיטל, מדיה חברתית, אנשי תוכן ושיווק, מנהלי אתרים, מנהלי עסקים קטנים ובנוניים, ולכל מי שמשווק בדיגיטל. הכנס יכלול הרצאות פרקטיות, שיתנו לכם כלים מעשיים להצמחת העסק והארגונים שלכם.

איפה?

סינמטק תל אביב, שפרינק 2, תל אביב.
הסדר חניה ללקוחות הסינמטק בחניון הבימה אחוזות החוף, רח’ הוברמן 1
חניה חד פעמית – 20 ש”ח לכל שעות היום
*יש לתקף את כרטיס החניה בעמדת הרישום

מתי?

26/04/2018 – יום ה

שעות?

08:30-16:00

הסיפור מאחורי הכנס

אור פיאלקוב

מנהל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital. פורץ דרך בתחום ניהול קמפיינים בפייסבוק. בשנת 2014 מחלקת פייסבוק העולמית לעסקים פרסמה קייס סטאדי ראשון לקמפיין של פיאלקוב דיגיטל, מאז התפרסמו 6 קייס סטאדי ללקוחות Fialkov Digital. כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית.

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר), הנה עמותה המנהלת תשתיות בליבת האינטרנט בישראל משחר כניסתו של האינטרנט לשימוש מסחרי בתחילת שנות ה-90: מרשם שמות המתחם (ccTLD) – בסיומת הלאומית il. ומחלף האינטרנט הישראלי (IIX). כמו ברוב המדינות הדמוקרטיות, גם בישראל, מופעל המרשם הלאומי ע”י גוף ניטרלי, ללא מטרות רווח, הפועל ללא שיקולים פוליטיים או מסחרים, ומתפעל את התשתית הנדרשת. בנוסף, אנו מקדמים יוזמות מדיניות ציבורית המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה, ופועלים למען שמירת אופיו של האינטרנט בארץ כפתוח, נייטרלי, נגיש, שוויוני ובטוח לכלל החברה הישראלית..

לקבלת מידע ופרטים על סדנאות
לפרסום מתקדם

לקבלת מידע ופרטים על סדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק

דילוג לתוכן