2017
כנס שכולו שיווק דיגיטלי: עדכונים, חידושים ומקרי הצלחה
אודות הכנס:
איגוד האינטרנט הישראלי בשיתוף חברת “פיאלקוב דיגיטל” ובשיתוף קהילת הפייסבוק “מקצועני פרסום בפייסבוק” שמחים להזמינכם לכנס שכולו שיווק דיגיטלי בפייסבוק: עדכונים, חידושים וכל מה שחשוב לדעת. הכנס מיועד למנהלי מדיה חברתית, עסקים קטנים ובנוניים, אנשי תוכן ושיווק ולכל מי שעוסק בשיווק בפייסבוק ובדיגיטל, ויכלול הרצאות מרתקות ומעשירות שיתנו לכם כלים מעשיים להצמחת העסק והארגונים שלכם.
ההרצאות
מילים שיוצרות אנגייג'מנט: איך לכתוב סטטוסים שימשכו וישאירו בדיוק את הקהל הנכון
מעניין זה הכי מוכר בפייסבוק – איך לייצר תוכן ויראלי מעניין שמבסס נוכחות אישית ועסקית מעניינת בפייסבוק
פייסבוק
תחזית עתידית
פרסום במסנג'ר
יתרונות וחסרונות
מילים שיוצרות אנגייג'מנט: איך לכתוב סטטוסים שימשכו וישאירו בדיוק את הקהל הנכון
פייסבוק
תחזית עתידית
מעניין זה הכי מוכר בפייסבוק – איך לייצר תוכן ויראלי מעניין שמבסס נוכחות אישית ועסקית מעניינת בפייסבוק
פרסום במסנג'ר
יתרונות וחסרונות
המרצים
אור פיאלקוב
מנהל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital. פורץ דרך בתחום ניהול קמפיינים בפייסבוק. בשנת 2014 מחלקת פייסבוק העולמית לעסקים פרסמה קייס סטאדי ראשון לקמפיין של פיאלקוב דיגיטל, מאז התפרסמו 6 קייס סטאדי ללקוחות Fialkov Digital. כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית.
יאן (יאנקו) קוטליארסקי
מנהל שיווק דיגיטלי, ומרצה ותיק לשיווק ופרסום בפייסבוק, חוקר טרנדים דיגיטליים ומתפעל כיום את אחד הבלוגים הנצפים בתחום הקידום והשיווק בפייסבוק בישראל. בין היתר משמש כיועץ לארגונים וחברות בתחום הדיגיטל והמדיה החברתית עם דגש על פלטפורמת הפייסבוק.
אתגר שפיבק
מנכ”ל ומייסד Fixel, מחבר הספר “שיווק בעידן דיגיטלי”
רוזין רוזנבלום
מייסדת “אוצר תוכניות הפעולה לעסקים קטנים” ומהבולטות בתעשיית השיווק לעסקים קטנים בישראל
גיא עמיעד
מייסד חברת mobi, יועץ לחדשנות, שיווק ודיגיטל, כותב טור ב”גלובס” ומגיש פינה ב”חשבון יומי” בערוץ 1
כנרת יפרח
מנהלת “נמלה-סטודיו למיקרו-קופי” ומחברת הספר “מיקרו-קופי:המדריך המלא”
תוכניה
09:00-09:30
התכנסות ונטוורקינג
10:30 – 09:30
דברי פתיחה: יורם הכהן, מנכ”ל איגוד האינטרנט
11:00-11:30
מילים שיוצרות אנגייג’מנט: איך לכתוב סטטוסים שימשכו וישאירו בדיוק את הקהל הנכון.
כנרת יפרח, מנהלת “נמלה-סטודיו למיקרו-קופי” ומחברת הספר “מיקרו-קופי: המדריך המלא”
11:30-11:45
הפסקת קפה
12:30-13:00
מה עושים עם כל התוכן הזה? בניית אסטרטגיית תוכן יעילה ואפקטיבית
אתגר שפיבק, מחבר הספר “שיווק בעידן דיגיטלי”
13:00-13:45
הפסקת צהריים ונטוורקינג
16:00-17:00
יאן (יאנקו) קוטליארסקי, מנהל תחום ה-Social וה-E-Commerce בחברת moblin
מחיר
הכרטיס כולל יום מרוכז של הרצאות, כיבוד ושתייה במהלך הכנס.
למי מיועד הכנס
הכנס מיועד למנהלי דיגיטל, מדיה חברתית, אנשי תוכן ושיווק, מנהלי אתרים, מנהלי עסקים קטנים ובנוניים, ולכל מי שמשווק בדיגיטל. הכנס יכלול הרצאות פרקטיות, שיתנו לכם כלים מעשיים להצמחת העסק והארגונים שלכם.
הגעה
איפה?
הבורסה לניירות ערך ת”א
אחוזת בית 2, תל אביב
מתי?
26/01/2017 – יום ה
שעות?
09:00-17:00
איפה?
הבורסה לניירות ערך ת"א
אחוזת בית 2, תל אביב
איפה?
הבורסה לניירות ערך ת"א
אחוזת בית 2, תל אביב
מתי?
26/01/2017 - יום ה
שעות?
09:00-17:00
הסיפור מאחורי הכנס
אור פיאלקוב
מנהל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital. פורץ דרך בתחום ניהול קמפיינים בפייסבוק. בשנת 2014 מחלקת פייסבוק העולמית לעסקים פרסמה קייס סטאדי ראשון לקמפיין של פיאלקוב דיגיטל, מאז התפרסמו 6 קייס סטאדי ללקוחות Fialkov Digital. כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית.
איגוד האינטרנט הישראלי
איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר), הנה עמותה המנהלת תשתיות בליבת האינטרנט בישראל משחר כניסתו של האינטרנט לשימוש מסחרי בתחילת שנות ה-90: מרשם שמות המתחם (ccTLD) – בסיומת הלאומית il. ומחלף האינטרנט הישראלי (IIX). כמו ברוב המדינות הדמוקרטיות, גם בישראל, מופעל המרשם הלאומי ע”י גוף ניטרלי, ללא מטרות רווח, הפועל ללא שיקולים פוליטיים או מסחרים, ומתפעל את התשתית הנדרשת. בנוסף, אנו מקדמים יוזמות מדיניות ציבורית המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה, ופועלים למען שמירת אופיו של האינטרנט בארץ כפתוח, נייטרלי, נגיש, שוויוני ובטוח לכלל החברה הישראלית..